wtorek, 19 maja 2015

Czołem Cześć!


Tu jo, Lustina :) Jak to wcześniej napisała Lavionia, pomysł zrodził się w trakcie lekcji, zupełny spontan. Według mnie jest to ciekawy pomysł. Mom nadzieję,że wytrzymamy, że wyjdzie z tego cosik ciekawego.
Oczywiście, jak to aji wcześniej wspomniała Lavionia, każda ma swojego bohatera. Moim jest Dustin <3 Ma 19 lat,jest uczniem ostatniej klasy liceum. Jest mądry, przystojny, żywiołowy, skrycie lubi poezję, jest zakochany... Ale reszty dowiecie się później!!

Czytajcie, komentujcie, ale bez inwektyw mi tu proszę, mądra krytyka jest pomocna, jednak mnie bardziej motywuje zachęta, ale i tak przyjmę wszystko do serca.

Jeszcze dwie osoby muszą się przywitać, czekamy, czekamy!!!

No to by było na tyle, jo tak sądzę. Do zobaczenia.

PS Nie jestem Ślązaczką :P Jeśli będę pisać w gwarze, to przepraszam, przyzwyczajenie, staram się poprawiać "błędy"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz