wtorek, 19 maja 2015

Krótkie przywitanie

Witam Was ja (Lavionia) i reszta grupy, może wrzucą swoje przywitajki.
Pisanie blogoksiążki: pomysł spontaniczny, rzucony gdzieś tam w trakcie lekcji. Może wytrzymamy, może nie. Oby jak najdłużej!
Każda z nas ma własnego bohatera. Moim jest Faerie - melancholik o twarzy poharatanej przez Skrytobójców, płatnych zabójców, wykonujących brudną robotę za swych pracodawców w każdym universum.
No, nie zdradziłam zbyt wiele. Mogę jeszcze dodać, że nasi bohaterowie prędko się nie spotkają, oj nie.
To by było na tyle mojego krótkiego przywitania, więcej w zakładce "O nas", która powstanie, mam nadzieję, niedługo. A tutaj jeszcze krótsze przypomnienie:
Czytasz=komentujesz, a
Komentujesz=motywujesz
To nic nie kosztuje, a mobilizuje do cięższej pracy (szczególnie konstruktywna krytyka), a w rezultacie przyczynia się do polepszenia jakości rozdziałów.
Rozgadałam się, to muszę skończyć.
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz